KUNDESERVICE


Vilkår og handelsbetingelser



Anvendelsesområde

Disse betingelser gælder for alle køb og levering af varer / produkter, der handles på den nordiske Deluxe online butik. Vilkår kan ændres uden varsel , og derfor anbefaler vi altid kunderne til at drage fordel af at købe , før hvert køb. Vi forbeholder os ret til eventuelle endelige salg af varer.
Når du køber online for forbrugerkøb og distance aftale . Denne lov beskytter dig som forbruger , når du handler fra hjemmet.
Læs mere på Forbrugerstyrelsens .

Priser

Alle priser på dette site er præsenteret i danske kroner ( DKK ) , inklusive merværdiafgift ( moms).
Moms for afgiftspligtige varer opgave med enten 25% , 12% eller 6 %.
Vi forbeholder os ret til at ændre priserne uden varsel for eventuelle prisfejl .
Du betaler altid prisen vises, når din ordre er udført , hvis du har købt en vare i en forkert pris vil underrette dig om dette, og du får dine penge tilbage .

Tilbud

Tilbud og kampagner annonceret på http://www.nordicdeluxe.dk gyldige så længe lager haves , medmindre andet er indregnet i forbindelse med tilbuddet.

Ordrer

Ordrer hverdage før 13:00 sendes samme dag og ordrer efter 13:00 normalt sendt den følgende hverdag.

Husk, at hvis du tilføjer flere ordrer at sætte dem IKKE sammen automatisk , bliver du nødt til at komme i kontakt med os, hvis du ønsker at flette dem . Hvis et produkt, du har bestilt er udsolgt , forbeholder vi os ret til at fjerne dette fra ordren. På grund af den lov om fjernsalg , så vi medtaget aftaler, og fra Nordic Deluxe svensk og dansk webshop kun levere til alder personer med bopæl i Sverige, Danmark . For mindreårige har brug for forældrenes samtykke. Alle produkter, der sælges af os er designet til det nordiske marked.
En automatisk ordrebekræftelse er sendt ud , når du har gennemført din bestilling .
Der vil du finde oplysninger om, hvad du har købt med prisen og shipping cost. Hvis der er noget galt med din ordre, bedes du straks kontakte os .

Vi vil også sende dig en meddelelse, når den er sendt fra vores butik med information om forventet leveringsdato.

Diskretion

Alle pakker, forlader Nordic Deluxe er helt diskret , og vi lægger stor vægt på wrap og forsegle pakker godt. Det er naturligvis vigtigt at beskytte produkterne under transit, men lige så vigtigt er det for os , at vores kunder føler sig trygge , og at ingen udenforstående skal kunne se, hvad pakkerne indeholder . Afsenderen på alle forsendelser er ND og ikke engang de ansatte på leveringsstedet kender eller kan gætte indholdet af pakkerne.

Annullering

Selvfølgelig kan du annullere eller ændre din bestilling. For at gøre dette, skal du give oplysninger om den, så snart din ordre og før ordren er pakket ( sker ) .
Hvis din ordre allerede er afsendt, henviser vi i stedet til afsnittet om fortrydelsesretten .

Betalingsmuligheder

Kontrakter om køb foretages, når kunden har modtaget en ordrebekræftelse e- mail fra Nordic Deluxe. En forudsætning er, at kunden har givet korrekte oplysninger i e- mail-adresse og fysisk adresse .

Hos os kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder :

- Dankort
- Visa-dankort
- Bankoverførsel 


Online Payment ( Kreditkort og kreditkort )
Pengene er trukket fra kundens kort, når ordren er afsendt fra vores lager. Vi arbejder med en autoriseret kortbetaling processor, der håndterer alle kortoplysninger der ingen kortoplysninger håndteres af os.
Selvfølgelig er transmission krypteret , og vi har støtte til 3D -secure , alle for kundernes sikkerhed .

Dankort
Nordic Deluxe har mulighed for at tilbyde vores danske kunder, at betale med dankort og visa-dankort . Det er en betalingsløsning som udbydes via NETS, der er designet til e-handel.


Sikkerhed

Vi vil sikre, at de leverede data eller data overføres i forbindelse med køb eller besøge os behandles på en sikker måde. Derfor arbejder vi kun med velrenommerede betaling udbyder til at beskytte dig som kunde. Når du køber noget fra os, vil dine oplysninger blive gemt og behandlet i digitalt format. Vi er ansvarlige for de data, der er lagret og behandles på en sikker måde , efter aftale med Data Protection Act .

3D Secure
3D Secure -teknologien er udviklet af VISA og MasterCard , og sigter mod at identificere kortindehaveren købes online.
Identifikationen proces svarer til den, der anvendes i pengeautomater og er baseret på en personlig kode / password som anvendes i forbindelse med købet.
Denne teknologi betyder sælger selskaber , og kortholder kan være forvisset om , at deres kort ikke anvendes af uautoriserede personer .

Hvorfor 3D Secure ?

Der er en ekstra beskyttelse for vores kunder. Når du handler online, skal du altid kræve , at butikken bruger 3D secure , er det et must.

Leveranser

Vores mål er, at kunden vil modtage levering indenfor 5-14 arbejdsdage. Leveringstiden kan variere afhængigt af mængden af ordrer til proces-og omstændigheder, som Nordic Deluxe kontrol. Vi bruger ikke forskudt. Når kunden ordrer leveres opkrævet beløbet for varerne sendt. Når varerne er modtaget til forsendelse sendte en forsendelses bekræftelse e -mail. Leveringen bekræftelse viser, i hvor leveringen er afsagt . Hvis du har valgt SMS notifikation og udfyldt sin mobil nummer, når placerer ordrer sendt en SMS , når varerne er tilgængelige. Medbring dit id , når du afhenter din pakke. Under postforskrifter er det kun dig, der står som en modtager, der kan afhente pakken. Vil en anden afhente din pakke, skal personen have med dit ID og selvfølgelig vise deres egen identitet. Pakken kan spores via tracking oplysninger online.

Outhämtat pakke

For pakker, der ikke er afhentet forbeholder Nordic Deluxe ret til at opkræve kunden 300 Kr til at dække returforsendelse , ekspeditionsgebyrer og håndtering omkostninger. Dette sker i form af en faktura til bestilling adresse. Bemærk, at hvis du ikke modtager eller indsamler et element tæller det ikke som du har angivet, at du fortryder dit køb . For mere information, Returns og returpolitik nedenfor.

Falske ordrer og politirapport

Indimellem sker det, at en ukendt person at placere en ordre , med angivelse af en andens navn, adresse og kontaktoplysninger. Det er ikke noget , som vi på Nordic Deluxe kan forhindre, men vi er meget seriøs omkring det , og hvis du er blevet ramt , opfordrer vi dig til at underrette politiet hændelsen.
Udgive sig for at være en anden er en meget alvorlig forbrydelse , der kan føre til fængsling . Nordic Deluxe registrerer IP-nummer , når du placerer ordrer, som politiet kan bruge til at finde ud af hvem afgivet ordren . Hvis du er offer for en falsk ordre, bedes du straks kontakte os , og vi vil hjælpe dig.
Nordic Deluxe politi rapporterer rutinemæssigt al svindel og forsøg på bedrageri .
Vi forbeholder os ret til at annullere en ordre, hvis mistanke om svig.

Shipping

Et leveringsgebyr på 49 DKK inklusive moms gælder for hver ordre.
For vores norske kunder koster forsendelse / levereingsgebyr 199 NOR


Transportskader

Skulle pakken blive beskadiget ved ankomsten, du tager dette op med leveringen punkt, som derefter klage over elementet, så vil vi sende dig et nyt.
Afkast og garanti

Reklamation og Garanti

Kunden der har købt et produkt i en privat kapacitet , har ret til at returnere produktet , hvis det er forkert ifølge forbruger ( 1990:932 ) , sammen med Consumer Services Act ( 1985:716 ) .
Garantien dækker ursprungsfel og er gyldig i 3 år fra den dato du har modtaget varen i din besiddelse. Garantien dækker også de fejl, der opstod under transporten af produktet til dig. Et produkt, der adskiller sig fra det, der er aftalt mellem dig og Nordisk Deluxe eller på anden måde defekter kan også betragtes som ukorrekt. Fejl forårsaget af skader, du har forårsaget ikke tælle som ursprungsfel .

Hvis du klager over et defekt produkt efter 6 måneder fra den dato du har modtaget varen i din besiddelse , har du også ansvaret for at påvise, at defekten i produktet oprindeligt var. Nordic Deluxe altid anbefale afprøvning af produkter, når de leveres , og rapportere eventuelle fejl, så snart det opdages . Kontakt os og vi bliver enige om, hvordan man løser det hele. Det er meget vigtigt for os, at du føler dig tilfreds med dine købte varer. Ved klage af forkerte produkt kunder har fortrinsret til at afhjælpe fejlen eller en fejlfri produkt. I nogle tilfælde har du også ret til at opsige kontrakten og genvinde, hvad du har betalt . For godkendte anprisninger , bør du blive holdt skadesløs for eventuelle omkostninger i forbindelse med klagen. For eksempel erstattet omkostningerne ved at returnere et defekt produkt ved Nordic Deluxe.
Bemærk, at du som kunde så meget som muligt for at minimere eventuelle omkostninger i tilfælde af, at et produkt viser sig at være defekt.

Fejlfinding

Før du klager over et stykke legetøj / produkt check til :

At batteridækslet er på plads, og harpiksen er strammet .
Batterierne er orienteret korrekt .
Den rigtige type batteri anvendes, kontrollere emballagen .
Altid teste med helt nye batterier , nogle besværgelser kræver gode batterier .
Kontroller og tastaturer håndteres korrekt.

Garanti
Alle garantier på varer fra vores leverandører og producenter. Vi følger den lovpligtige garanti for defekter i varer. Den manglende af klienten at blive bedt om straks at klage indlysende materiale eller produktion af varer leveret til Nordic Deluxe - herunder transport skader. Bemærk, at vi ikke giver nogen garanti for, at cremer og væsker virkelig arbejde for dig. Dette er meget individuelt, og du er usikker på ethvert produkt, du ønsker at prøve så er du velkommen til at bestille en mindre pakke ved det oprindelige køb.

Kontaktoplysninger for garantikrav
E -mail: info@nordicdeluxe.dk

Returer / Fortrydelsesret

I vores butik , vi anvender 14 dages returret , som vil træde i kraft fra det tidspunkt, hvor kunden har modtaget pakken. Til gengæld skal det produkt, absolut ikke testes eller brug . Nordic Deluxe anbefaler, at du altid pakke produkter på samme måde og med samme emballage , som da de blev leveret til dig. I tilfælde af du indpakkes eller emballeres produkter substandard måde, og produktet bliver beskadiget under transport til den nordiske Deluxe bærer dig, kunden er også ansvarlig for skaden. Du vil være ansvarlig for shipping. Vi har ingen mulighed for at indsamle rebounds på repræsentant. Uautoriseret afkast returnerede vare tilbage til dig , og skibsfart vil blive opkrævet . Sende varen retur til os og vedlægge en kopi af fakturaen / cash notat. Indtast kontonummer , herunder routing-nummer for refusion.

BEMÆRK ! Har du handlet på fakturaen det fulde beløb skal betales inden den fastsatte dato, selvom du vender tilbage. Vi vil refundere pengene sidst i 30 dage, hvor brug af fortrydelsesretten og returret på en tilbagebetaling eller er besluttet i en klagesag .

For lukkede pakkeseddel , retursedlen og returnere formular skal bruges til at vende tilbage og klage. På tilbageturen angivne form tilbagevenden fornuft og hvilke varer der skal returneres , skal returformular vedlægges returforsendelse . Retur talonen med returadresse fastgjort til ydersiden af returforsendelse .

Retur adresse

Nordic Deluxe ApS
Asminderødgade 53
3480 Fredensborg
Denmark


Persondata og fortrolighed

De personlige oplysninger sendt til Nordic Deluxe på tid, der bruges til signering og udførelse af indkøbskontrakter , for at opretholde vores kunderelationer samt marketing aktiviteter, der udføres av Nordic Deluxe. Til at udføre ordrer, er det nødvendigt at videregive oplysninger til tredjemand. Nordic Deluxe afgive personlige oplysninger til luftfartsselskaber for gennemførelsen af levering og notifikation. Vi har også dokumentere al kommunikation , vi har med dig via telefon eller e-mail , for at give den service, du forventer af os.
Nordic Deluxe ikke sælge eller videregive personoplysninger til markedsføring fra andre firmaer end Nordic Deluxe.

Reservation

Nordic Deluxe ansvarlig for eventuelle trykfejl i teksten, og vi også giver ingen garanti for, at alle billeder, præcist afspejler den sande udseende. Men er vi altid på udkig for at gengive sådan et lignende billede som muligt af produktet. Vores produkter vil gøre produktet farve og andre egenskaber i den mest realistiske måde. Fordi farve kan variere afhængigt af den type skærm du som kunde anvender , kan vi ikke garantere, at produkternes farver præcist afspejler de farver, du oplever på din skærm . Vi er et kundevenlig virksomhed og er meget bekymret for, at hvis du skal være glad og føle sig sikkert at handle hos os. Hvis der opstår problemer i forbindelse med dit køb , vil vi altid forsøge at løse det med dig på den bedste måde . Skulle der være en tvist mellem dig og os , henviser vi altid til ARN og vi altid følge deres beslutninger. Vores ultimative ambition er, at alle kunder skal være tilfredse , det kan være sikker med .
Find Forbrugerklagenævnet

Nordic Deluxe forbeholder sig ret til uden varsel at ændre indholdet på http://www.nordicdeluxe.se/dk , som omfatter, men er ikke begrænset til , udvælgelse , priser og tilbud. Sådanne ændringer påvirker , men ikke eksisterende aftaler mellem de nordiske Deluxe og kunden.

Force majeure

Under force majeure skubbet Nordic Deluxe forpligtelser op . Hvis force majeure er længere end 2 måneder , skal kunden samt Nordic Deluxe ret til at opsige kontrakten uden nogen forpligtelse til at betale erstatning. Force majeure , herunder strejker , sygdom af personale, transportafbrydelser , import / eksport forbud , uanset om dette sker i virksomheden eller dets leverandører. Force Majeure gyldigt med selv med ny lovgivning , arbejdskonflikt , krig eller trussel om krig, større forstyrrelse af den offentlige orden , sabotage, ekstreme vejrforhold, brand, eksplosion , naturkatastrofer, uheld eller andre forhold uden for Norden Deluxe kontrol og nordisk Deluxe ikke med rimelighed kunne overvinde eller forudse den nordiske Deluxe har ret til at opsige sine forpligtelser i henhold til denne aftale . Ved sådanne arrangementer Nordic Deluxe ikke ansvarlig for skader, som kunden havde.

Company Information

Nordic Deluxe ApS
Nyhavn 69
DK-1051 Copenhagen K
Denmark

Moms nr (CVR): 32.319.610